سایت های مورد علاقه خود را در کلیک راست Pin کنید
عاشقان موفقیت
تمامی اصول موفقیت و ساخت موفقیت در زندگی روزمره

ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی توضیح واتس اپ در مورد تیک های بغل پیام ها معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما مسدود کردن ایمیل های مزاحم در Gmail آموزش ساخت اکانت جیمیل (Gmail) خلاص شدن از تبلیغات اینترنتی موجود در وبسایتها چگونه حروف و کلمات فارسی را کشیده تایپ کنیم: مثل ترفــــــــندها آموزش عکس گرفتن از محیط ویندوز با استفاده از ابزار snipping tool آموزش حذف اکانت وایبر (viber) آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی اینستاگرام”Instagram” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی وایبر “Viber” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری استفاده از برنامه لاین در کامپیوتر و ویندوز آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون 3 دکمه ی موجود در گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون چه کاری را انجام می دهند ؟ بازکردن قفل الگوی صفحه (Pattern) فراموش شده در اندروید ترفند غیر فعال کردن دریافت اس ام اس در اندروید


سایت های مورد علاقه خود را در کلیک راست Pin کنید

سایت های مورد علاقه خود را در کلیک راست Pin کنید

شما میتوانید سایت هایی که بیشتر به آنها سر میزنید و جزو سایت های مورد علاقه شما هستند را براحتی در کلیک راست ویندوز در دسترس داشته باشید.

انزل وب

Web Pinner نرم افزاری کم حجم و رایگان میباشد که در عرض چند ثانیه میتوانید سایت های محبوب خود را به کلیک راست ویندوز اضافه کنید.

ابتدا نرم ار از اینجا دریافت نمایید

پس از دریافت،نرم افزار را اجرا کنید.

انزل وب

در قسمت Add Website باید مشخصات وبسایت موردنظرتان را وارد نمایید ،از طریق گزینه Icon میتوانید برای وبسایت خود یک آیکن انتخاب کنید.

همچنین میتوانید توسط Open With تعیین کنید سایت با کدام یک از مرورگرها نمایش داده شود.

در آخر پس از تنظیمات،بر روی دکمه Apply  کلیک کنید.

برای حذف سایت مورد نظر از کلیک راست کافیست اسم سایت را در قسمت Remove Website نرم افزار تایپ نمایید و بر روی گزینه Remove  کلیک نمایید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر، ترفندستان، ترفند های کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: سایت های مورد علاقه خود را در کلیک راست Pin کنید,

نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به عاشقان موفقیت مي باشد.